Az új Kia Niro EV-vel jó együtt élni

Az új Kia Niro EV arra született, hogy ne csak megkönnyítse, de élvezetessé is tegye a tisztán elektromos autózás irányába való átmenetet mindazok számára, akik hatékony, gazdaságos és emissziómentes vezetési élményre vágynak.

Magas hatásfokú hajtásláncával és akár 460 km-es,WLTP ciklus szerinti hatótávolságával, élvezetes menettulajdonságaival, high-tech felszereléseivel, látványos formáival és alacsony fenntartási költségeivel az új Niro EV minden részletében azt szolgálja, hogy az elektromos autózás kívánatos és logikus választás legyen mindenki számára.

A tervezési folyamatban mindvégig kiemelt szempontként szerepelt az egyszerű használhatóság: a Niro EV okos megoldások egész sorával egyszerűsíti a mindennapi autózást. Így a Kia új crossoverével könnyű és élvezetes is együtt élni.

 

Tágas és igazán kényelmes tér

A Niro EV utastere otthonos és kényelmes, s ebben az új, korábbinál nagyobb padlólemeznek is fontos szerepe van. 4 420 mm-es hosszával, 1 825 mm-es szélességével, 1 570 mm-es magasságával és 2 720 mm-es tengelytávjával az új Niro EV-nek mindene megvan ahhoz, hogy különlegesen tágas utastérrel és nagy csomagtérrel várja használóit.

Az elöl utazók különleges kényelemben ülhetnek ergonomikus kialakítású, fűthető és szellőztethető üléseikben. A memóriafunkcióval több vezető beállításai is eltárolhatók és egyetlen gombnyomással egyszerűen elő is hívhatók. Az első utas kényelmét különleges komfortülés is szolgálja: ha az autó áll, az ülés felemelhető és hátradönthető, így az utas optimális kényelemben várakozhat például egy-egy útközbeni töltés során.

 

Méretes csomagtér

Egy-egy családi kirándulás alkalmával, vagy akár egy egyszerű bevásárláskor a Niro EV rengeteg csomagot képes elnyelni. A csomagtartó alapmérete 475 liter, de ez a 40/60 arányban osztott hátsó ülések előre döntésével gyorsan és egyszerűen 1 392 literre bővíthető. Az újrahasznosított műanyagból készülő (PET) kalaptartó összehajtható és napellenzőként is használható, használaton kívül pedig a csomagtartó üregében egyszerűen tárolható.

A Niro EV orrában 20 literes tároló várja a holmikat a motorháztető alatt, a töltőkábelek is kényelmesen és egyszerűen tárolhatók itt. A töltőcsatlakozót az autó első maszkjának közepébe integrálták, így minden töltési helyen egyszerűen könnyen elérhető. A Niro EV hajtáslánci akkumulátoráról külső elektromos berendezések is működtethetők, az ehhez szükséges adapter szintén jól elfér az első csomagrekeszben.

Az első ülések közötti konzol többféle tárolási lehetőséget kínál: használható pohártartóként, az áthelyezhető térelválasztóval pedig akár akkora üreg is kialakítható, amibe belefér egy laptop. A középkonzolon úgy helyezkednek el az infotainment és a fűtés-szellőzés kezelőszervei, hogy mindkét első utas könnyen eléri őket, és külön előny, hogy az egyes funkciók használatához nem kell a menürendszerben keresgélni.

Bár az elektromos autók vontatókapacitása általában korlátozott, az új Niro EV 750 kilós fékezett és 300 kilós fékezetlen utánfutó vontatására alkalmas.

 

A Pappas Auto most lehetőséget biztosít a tesztvezetésre, melynek részleteiről érdeklődjön KIA értékesítő kollégáinknál!

Hogy a döntését segítsük: