A Pappas Auto-ról.
Vállalati arculat
KLASSZISOKKAL VEZET
A PAPPAS AUTO több mint 7 évtizede van jelen az autópiacon, mára Közép-Európa egyik legnagyobb és legújítóbb szellemű járműkereskedelmi vállalata. Működését minőségi és innovatív tevékenység, valamint személyes tanácsadás fémjelzi.
A vállalat története közvetlenül összefonódik az alapítókkal, a Georg és Dimitri Pappas fivérekkel és a Mercedes, mint húzómárka felépítésével és sikerével. A cégcsoport több mint 30 éve van jelen Magyarországon, Pappas Auto Magyarország Kft-ként pedig közel 20 éve áll ügyfelei rendelkezésére.
TRADÍCIÓ ÉS MINŐSÉG
1948–ban a Magyarországon született és felnőtt Pappas fivérek megkezdték az autóértékesítési tevékenységet Salzburgban. 1951-ben megismerkedtek Günther Wiesenthal elnökkel, akivel közösen a továbbiakban mértékadóan alakították ki az osztrák Mercedes-Benz szervezetet.
Günther Wiesenthal kívánságára Georg Pappas 1960-ban átvette a Mercedes-Benz központjának irányítását, amely ma a Mercedes-Benz ausztriai importőr cége.
Georg Pappas céltudatosan építette ki a Pappas Csoportot, többek között cégfelvásárlások útján: új telephelyeket nyitott Salzburgban (1957) és Bécsben (1959), illetve megvásárolta a stájerországi Konrad Wittwar céget (1964), a felső-ausztriai Zelenka-céget (1972, ma Pappas Linz), valamint a Tiroler Retterwerk AG-t (1986). Ezek a társaságok még ma is Ausztria járműüzletágának alapját képezik.
1990-ben Georg Pappas Budapesten, a XIII. kerületi Kárpát utcában megalapította a magyar vezérképviseletet, az MB Auto Magyarország Kft.-t, és első ízben terjeszkedett külföldön.
1995-ben a Hunyadi János úton megnyílt a Pappas Auto második hazai telephelye.
2003-ban átadásra került a cég első vidéki márkakereskedése Pécsett, majd 2004-ben Szegeden tovább bővült az országos hálózat.
2005 óta a vállalat Bajorországban is jelen van.
Georg Pappas gyermekei, KR Alexander és Catharina Pappas főkonzul 2005-ben vették át a cég irányítását. Az európai normáknak megfelelően hazánkban szétvált az importőri és a kereskedői tevékenység. Megalakult a Pappas Auto Magyarország Kft., így a vállalat immár külön kiskereskedelmi hálózatként működött tovább.
2007-ben megnyílt a székesfehérvári kereskedés, 2010-ben pedig Debrecenben átadásra került a Pappas Auto első kelet-magyarországi telephelye.
2016-ban a cég megnyitotta új telephelyét Szigetszentmiklóson, az M0-s autóút mellett használt tehergépjárművek és transzporterek értékesítésére. A telephely jelenleg Székesfehérváron található, ahol megújult és széles kínálattal, a legjobb árral és töretlen szakértelemmel várja a kedves ügyfeleket.
2020-ban ünnepelte a Pappas Auto Magyarország Kft. a 30 éves jubileumát!
Sokoldalú: A vállalat profiljába tartozó autók - a közel 40 ausztriai, 6 magyarországi és egy bajorországi telephelyen - lefedik az egész autópalettát a legkisebb Alfa Romeo személyautótól a legnagyobb Actros nagyteherautóig.
Egyéni: A sokoldalúságnál talán még fontosabb az egyéni tanácsadás, hogy ügyfeleink kívánságainak eleget tudjunk tenni. Ehhez igény szerint, legjobban képzett és elkötelezett munkatársaink állnak rendelkezésre.
A Pappas Auto telephelyei
- Pappas Auto Magyarország Kft. – Budapest (2 telephely)
- Pappas Auto Magyarország Kft. – Székesfehérvár
- Pappas Auto Magyarország Kft. – Szeged
- Pappas Auto Magyarország Kft. - Pécs
- Pappas Auto Magyarország Kft. - Debrecen
A Pappas Auto 100 % -ban családi tulajdonban van.
Mi hallgatunk Önökre!
Ügyfeleink hozzánk érkező kívánságai és kérései egyre szerteágazóbbak és átfogóbbak. Erre reagálva az elmúlt években az igényeknek megfelelően folyamatosan bővítettük kínálatunkat, hogy egy kézből ajánlhassunk sokoldalú és egyéni megoldásokat a márkák vonatkozásában, rugalmas ügymenetet a szolgáltatások terén valamint profi flottakezelést, és testre szabott megoldásokat.
Ezt Önnek is meg kell ismernie!
60 évnyi tradíció és minőség
A Pappas Auto ma Közép-Európa egyik legnagyobb és legújítóbb szellemű járműkereskedelmi vállalata. A vállalat története közvetlenül összefonódik az alapítókkal, a Georg és Dimitri Pappas fivérekkel, és a Mercedes mint húzómárka felépítésével és sikerével
- 1948–ban a Magyarországon született és felnőtt Pappas fivérek megkezdték az autóértékesítési tevékenységet Salzburgan
- 1951-ben megismerkedtek Günther Wiesenthal elnökkel, akivel közösen a továbbiakban mértékadóan alakították ki az osztrák Mercedes-Benz szervezetet.
- Wiesenthal kívánságára Georg Pappas 1960-ban átvette a Mercedes-Benz központjának irányítását, amely ma a Merdedes Benz ausztriai importőr cége, ezalatt Dimitri Pappas más fontos, elsősorban diplomáciai kapcsolatokra összpontosított.
- Georg Pappas céltudatosan építette ki az autóértékesítési vállalatot, többek között cégfelvásárlások útján: új telephelyeket nyitott Salzburgban (1957) és Bécsben (1959) , illetve megvásárolta a stájerországi Konrad Wittwar céget (1964), a felső-ausztriai Zelenka-céget (1972, ma Pappas Linz), valamint a Tiroler Retterwerk AG-t (1986). Ezek a társaságok még ma is Ausztria járműüzletágának alapját képezik.
- 1990-ben Georg Pappas megalapította a magyar vezérképviseletet, a Mercedes-Benz Magyarország Kft-t és első ízben terjeszkedett külföldön. Ezzel párhuzamosan egy 6 telephelyből álló értékesítési hálózatot is kiépített Pappas Magyarország néven.
- 2005 óta a Pappas Auto Bajorországban is jelen van. Gyakorlatilag ezzel egyidőben a Mercedes-Benz mint fő márka mellé további autómárkákkal bővítette kínálati palettáját, ide tartozik például a Chrysler, Jeep, Dodge és KIA.
- 2008-ban a márkaportfólió kibővült Mitsubishi Fuso-val.
- A Pappas fivérek célratörően, optimistán és szívvel-lélekkel folytatták üzleti tevékenységüket. Dimitri Pappas főkonzul 1999-ben, KR Georg Pappas 2008 februárjában hunyt el.
- Georg Pappas gyermekei, KR Alexander és Catharina Pappas főkonzul 2005-ben vették át a vállalat irányítását.
- 2010-től a Pappas Auto Magyarország Kft. már Fiat, Lancia és Jeep márkákat is forgalmaz.
- 2010-ben Debrecenben, 2011-ben Szegeden nyílt meg DAF márkaszervizünk.
Több mint 2400 főt foglalkoztató vállalkozás
MUNKATÁRSAINK
A Pappas Holding több mint 2400 dolgozót foglalkoztat, ebből több mint 600 fő a Pappas Auto Magyarország Kft. csapatát erősíti - és ezzel az egyik legjelentősebb munkaadó Ausztriában, Magyarországon és Bajorországban. Az elismert családi vállalkozás tevékenységét a képzés terén is a minőség és az innováció jellemzi. Ennek megfelelően a Pappas Auto vállalati kultúrájában a képzés és továbbképzés különös elsőbbséget élvez.
Egy szervezet csak olyan mértékben lehet sikeres, mint amennyire az ott dolgozó emberek. Know-how, elkötelezettség, csapatszellem – ez az a három dolog, melyek kezdetektől fogva biztosítják az érvényesülési lehetőséget a Pappas Auto dolgozói számára.
A csapat ereje befelé hat, de kívülről is láthatónak kell lennie. A Pappas Auto filozófiája az állandó fejlődés és javulás. Vállalatunknál bevált szokás a dolgozók és az ügyfelek irányából érkező jó ötleteket fontolóra venni és a gyakorlatban is megvalósítani.
Vállalatunk különös hangsúlyt helyez a dolgozók célzott és egyéni képzésére. A forgalmi és dolgozói adatok a Pappas Holding sikerét bizonyítják, mely mind Magyarországon, mind Ausztriában jelentős gazdasági erőt képvisel. A Pappas márka szinte védjegyként működik, amely egységes minőségi szolgáltatást garantál ügyfeleinknek.
A Pappas Auto által elnyert díjak és elismerések is azt a magas színvonalat mutatják, amely mércét jelent számunkra. Munkatársaink az újabbnál újabb sikereket látva, még könnyebben meg tudnak felelni az ügyfeleink elvárásainak, így biztosítva hosszú távon is a kiváló minőséget.
Szolgáltatásaink
SOKOLDALÚ, GAZDASÁGOS, EGYÉNI
Az utóbbi években a Pappas Auto kínálati palettája folyamatosan bővül. Mindent egy kézből! Eleget szeretnénk tenni minden autóval kapcsolatos elvárásának, kérésének, igényének.
Mi mindent egy kézből kínálunk!
Nyolc jónevű autómárka, amely eleganciát, erőt és gazdaságosságot ígér:
Mercedes-Benz, Jeep, Kia, Fiat, Fiat Professional, DAF
Négy ismert teljesítmény- és optikai tuning márka a fokozott dinamika és egyéni megjelenés végett:
AMG, BRABUS, Carlsson, OTC
A használtautó kínálatot önálló márkák képviselik (átvizsgálva Pappas, jahreswagen.com, TruckStore), folyamatosan több mint 1.500 járművet kínál, melyekhez átfogó garanciákat is biztosít.
A Mercedes-Benz Credit Zrt. és a Mercedes-Benz Leasing Kft. által finanszírozást (lízing) és a Mercedes-Benz Bróker Kft. által biztosítást kínálunk MB ügyfeleink számára. Fiat, Lancia és Jeep márkák esetében partnerünk az MKB-Eurolízing, Kia márkához pedig a Budapest Autó segítségével biztosítunk kedvező finanszírozási lehetőségeket ügyfeleinknek.
Üzleti partnereink az új flotta management segítségével professzionálisan, optimálisan és a lehető leggazdaságosabban tervezhetik meg autóparkjukat
Átfogó, színvonalas szolgáltatást kínálunk egyéni igényeinek megfelelően. Munkatársaink szakértelme, valamint a termékek és szolgáltatások kínálatának folyamatos bűvölése által képesek vagyunk egy kézből kínálni megoldásokat a tanácsadástól, a jármű összeállításától kezdve a finanszírozáson, biztosításon át egészen a flottakezelésig.
Ezáltal tudnak egyéni ügyfeleink teljesen a vezetés élvezetére, flotta ügyfeleink pedig teljes egészében fő tevékenységükre koncentrálni.
Szalonjainkban kellemes környezetben tekinthető meg bemutató járműveink széles választéka, valamint csábító tartozékok, kiegészítők, melyekkel egyéni ízlésüknek megfelelően alakíthatják autójukat. A transzporterek számára is kínálunk egyéni megoldásokat, a bemutatótermek transzporter részlegeiben - Transporter Corner – kollegáink szívesen állnak rendelkezésre.
A Pappas élmény – tudjon és tapasztaljon és meg minél többet bemutatótermeink kínálata által, valamint ügyfeleink számára alkalmanként megrendezésre kerülő egyedülálló rendezvényeink és tesztvezetéseink – mint pl. az Adventure Team téli tesztvezetés - alkalmával .
Infrastruktúra
CSÚCSTECHNOLÓGIA ÉS ÉPÍTÉSZET
Ügyfeleink és dolgozóink számára különösen fontos a legmodernebb technikai felszereltség, valamint a funkcionális és modern munkahely kialakítás.
NAGYMÉRTÉKŰ BERUHÁZÁSI PROGRAM
A Pappas Auto 2005 óta tartó nagymértékű beruházási programja keretében telephelyein több új építkezést illetve ingatlanbővítést valósított meg, ezzel világosan bizonyítva elkötelezettségét a gépjármű-üzletág irányába.
Egyidejűleg a Pappas Auto folyamatosan beruházásokat hajt végre műszaki intrastruktúrája állandó fejlesztése és bővítése céljából. Annak érdekében, hogy megfelelhessen az egyre igényesebbé váló járműtechnikai elvárásoknak, csúcstechnikai diagnosztikai készülékekre, a korszerű munkahelyekre és kiválóan képzett szakemberekre van szükség.
A karosszériajavító- és fényezési területeken szintén egyre összetettebbek a követelmények, ezért rendkívül korszerű technikával felszerelt hibrid munkahelyeket és fényezési berendezéseket használunk
ÚJ MERCEDES-BENZ SZERVIZ
Az elmúlt években a Mercedes-Benz személygépkocsik értékesítése jelentősen megnőtt, így az eladott gépkocsik karbantartási és javítási kapacitását ennek megfelelően bővíteni kellett. Ennek a bővítésnek az egyik eleme a Pappas járműkereskedelmi vállalat XI. kerületi telephelyén létrejövő új épület, melyben a modern technológiai megoldásokat felsorakoztató vevőszolgálat mellett kialakításra kerül egy - a legmagasabb gyártói elvárásokat is teljesítő - javító műhelyterület is, amelynek tervezése során a fő szempontok közé tartozott a munkatársak igényeinek figyelembevétele is. A közel 1800 négyzetméter alapterületű bővítésben helyet kap egy közel 1100 négyzetméter területű szerelő műhely. A műhely összesen 24 szerelőállással, gépi autómosóval, valamint járműbelső takarításra alkalmas résszel fog rendelkezni.
Az épületen belül kialakítanak még egy kétszintes irodarészt is. Továbbá az épület mentén egy rámpa fog vezetni, ezzel megoldva az épület tetejére tervezett parkolást. Az ipari padló kialakítása a legkülönlegesebb eleme a beruházásnak, ahol Energocell felhasználásával üvegszál erősített ipari padlóba építik be a padlófűtést a szerelőműhely területén.
Minőség- és környezetközpontú irányítás.
A MINŐSÉG SZÁMUNKRA ELSŐRANGÚ.
Minőség- és környezetpolitikánk sarokkövei
- Minőségmenedzsment
A Pappas Auto nagy hangsúlyt helyez az ISO 9001 szabvány szerinti minőségirányításra és az ISO 14001 szabvány szerinti környezetközpontú irányításra és az ISO 50001 szerinti energiairányítási rendszerre.
- Ügyfélközpontúság
Az ügyfél- és piaci igények folyamatos feltérképezésével képesek vagyunk arra, hogy termékeinket és szolgáltatásainkat ügyfeleink mindenkori kívánságaihoz és elvárásaihoz igazítsuk. Termékeink és szolgáltatásaink optimális minősége és hosszútávú rendelkezésre állása áll az előtérben. Ezt a folyamatot Customer Excellence Programunk tartósan támogatja. - Állandó javítási folyamat
Valamennyi munkatársunk haladéktalanul jelenti a problémákat, optimalizálja a teljesítményt és védi a környezetet – ezáltal aktívan hozzájárul a minőség és a környezettudatosság folyamatos javítására. Vállalatunk ebben támogatja őket a szükséges tájékoztatás és oktatás formájában.
- Dolgozóközpontúság
Valamennyi vezetőnk tisztában van, hogy példát kell mutatnia munkatársai számára.
Munkatársaikat oly módon támogatják feladataik teljesítésében, hogy világosan felosztják a feladatokat és a felelősségi területeket, valamint egyértelműen megfogalmazott célokat tűznek ki. Vezetőink beosztottjaikkal rendszeres beszélgetéseket folytatnak, akik maguk is hozzájárulnak környezetvédelemhez- így valamennyi dolgozónkat aktívan bevonjuk a vállalati tevékenységbe
- Biztonságra való törekvés
Nagy jelentőséget tulajdonítunk munkatársaink munka- és egészségvédelmének. Ez az alapelv ugyanúgy érvényes a az ügyféltulajdon és vállalati vagyon megóvására, amely iránt valamennyi munkatársunk elkötelezett.
- Környezettudatosság
Az egész Pappas Auto folyamatosan megfelel az aktív környezetvédelem követelményeinek.
A vállalatvezetés felelősséget vállal a környezetszennyezés elkerüléséért, az esetleges káros környezeti hatások megállapításának elemzéséért, annak minimálisra való csökkentéséért, illetve saját környezetvédelmi programjáért - mindezt átfogóan, vállalatunk egész tevékenységére vonatkozóan.
Customer Excellence
PAPPAS AUTO – CUSTOMER EXCELLENCE PROGRAM AZ ÜGYFELEK ÉRDEKÉBEN
MI NEM ELÉGEDETT, HANEM EGYENESEN LELKES ÜGYFELEKET SZERETNÉNK!
Az eredményeket egy speciális rendszer segítségével napi szinten lekérdezzük, így az esetleges fejlesztési pontokat még hamarabb felismerhetjük és azonnali intézkedésekkel javíthatjuk. Ügyfeleinknek nemcsak az utólagos véleményét kérdezzük meg, hanem értékesítés és szerviz oldalról is ígéreteket teszünk, amiket folyamatosan szem előtt tartva végezzük napi munkánkat. Minden Pappas Auto helyszínen ügyfél-elégedettségi felelőst nevezünk ki, aki folyamatosan segíti és ösztönzi kollegáit az ügyfélközpontú szemlélet alakításában, fenntartásában. A Customer Excellence rendkívül nagy jelentőségű vállalatunk életében, amely minden Pappas Auto márkára és telephelyre vonatkozik és melyet az egész menedzsment kiemelkedő figyelemmel támogat.