Két világ legjavát egyesíti magában
Nézze meg, vezesse az új A 250 e, B 250 e, CLA 250 e, GLA 250 e
NGCC (New Generation Compact Cars) Plug-In Hybrid modelljeit.
Nagyobb erő, kisebb fogyasztás.
A Plug-in Hybrid hajtással rendelkező EQ Power modelljeink két világ legjavát ötvözik magukban: az elektromotor dinamikáját és hatékonyságát, valamint a belső égésű motor hatótávolságát. Ezekkel a gépkocsikkal a városi forgalomban tisztán elektromos hajtással közlekedhet, otthon vagy nyilvános töltőállomásoknál tölthet, a hosszabb utakon pedig a rövid tankolási idők megszokott kényelmét élvezheti.
A Mercedes-Benz Plug-in Hybrid modelljei.
EQ Power – a Mercedes-Benz hibrid hajtása.
Az elektro- és a benzinmotor kombinációja a vezetés teljesen új élményét kínálja. Tudjon meg többet az EQ Power hajtás egyes hajtásrészegységeiről!
Töltő-csatlakozóaljzat
A nagyfeszültségű lítium-ion akkumulátort a hátsó lökhárító jobb oldalán található töltő-csatlakozóaljzaton keresztül lehet kívülről tölteni. Az akkumulátor az intelligens fedélzeti töltőrendszernek köszönhetően tölthető wallboxnál, háztartási csatlakozóaljzatról vagy az egyre elterjedtebb nyilvános töltőállomásoknál.
Lítium-ion nagyfeszültségű akkumulátor
A teljesen feltöltött akkumulátor modelltől függően több mint 30 km tisztán
elektromos hajtással történő és ezáltal helyi károsanyag-kibocsátás nélküli közlekedést tesz lehetővé.
Hibrid hajtáshoz megfelelő sebességváltó az elektromotorral
A szériakivitelben rendelkezésre álló 9G-TRONIC 9 fokozatú automata sebességváltó hibrid hajtómű egysége teljes mértékben integrálja magában az elektromotort, valamint a belső égésű és az elektromotort szétválasztó kiegészítő tengelykapcsolót.
Energia-visszanyerő fékrendszer
A rekuperáció lehetővé teszi az energia visszanyerését a tolóüzemmódban és a fékezések során.
Belső égésű motor
Modelltől függően négy- vagy hathengeres benzinmotorokat kombinálunk különböző teljesítményfokozatú hibrid modulokkal és akkumulátorokkal.
A belső égésű motor teljesítményét szükség esetén támogatja az elektromotor, ami jelentősen megnöveli a gépkocsi gyorsításkori teljesítményét. Az eredmény egy olyan menetteljesítmény, amelyben találkozik a vezetési élmény és a komfort, valamint a lehető legkisebb fogyasztás és az alacsony károsanyag-kibocsátás.