Alfa Romeo Tonale Plug-in Hybrid
275 lóerős Plug-in Hybrid motor
A kínálat legerőteljesebb verziója egy 275 lóerős, plug-in hibrid rendszerű Tonale Q4 meghajtással.
A fejlett Hybrid rendszer egy 1,3 literes MultiAir benzines turbómotor és egy elekromotor meghajtását használja. A belső égésű egység az első, az elektromos a hátsó kerekeket hajtja. A rendszer 15,5 kWh-s akkumulátort használ és összteljesítménye 275 lóerő, ezzel a Tonale lett kategóriája legerősebb autója, amelynek a 0-ról 100 km/h sebességre gyorsuláshoz alig 6,2 másodpercre van szüksége.
Külső megkülönböztető jegyek
- Krómozott dupla kipufogó
- Titanium díszítőelem csomag
Teljesítmény
- 280LE rendszerteljesítmény és összkerékhajtás
- 0-100 km/h 6,2 másodperc – Stelvio Velocéhoz hasonló menetdinamika
- Két elektromos motor és egy 1.3 literes turbó benzinmotor
Töltés
- Alapfelszereltség: Mode 2 kábel, extra: Mode 3
- 0-100% töltés 2,5 óra
- 600 km kombinált hatótáv
- 82 km WLTP városi elektromos hatótáv
- Közvetlenül az infotainmentből kereshető töltőállomás
Felszereltségek
- Bevezető: Veloce, Edizione Speciale
- Tavasztól Ti belépő
Q4 ÖSSZKERÉKHAJTÁS
Intenzív gyorsítás esetén az első tengelyt a 180 lóerős benzinmotor és a P1 indítómotor generátor, a hátsó tengelyt a P4 E-motor hajtja meg. Az elektromos motor már álló helyzettől képes 100%-os teljesítményű működésre – ennek köszönhetően a 0-100km/h sprint mindössze 6,2 másodperc. Ez 1 másodperccel kevesebb mint a 200 lóerős Stelvio és csak 0,5 másodperccel marad el a 280 lóerős Stelvio gyorsulásától. Az elektromos összkerékhajtás esetén nincs mechanikai kapcsolat az első és hátsó tengely között, így nincs szükség kardántengelyre és hátsó differenciálműre – ezek helyén kapott helyet az akkumulátor. Az összkerékhajtási rendszer akkor is működik, ha az akkumulátor lemerült. A P1 indítómotor generator a benzinmotorról tölti az akkumulátort, ami energiát szolgáltat a hátsó elektromos motor működéséhez.
Kétféle töltési lehetőség
MODE 2 töltés: Az otthoni töltés az alapfelszereltség részét képező mode 2 kábellel lehetséges, maximum 3kW teljesítménnyel.
MODE 3 töltés: Nyilvános töltőoszlopokon vagy EV Wallbox használatával otthon is lehetőség van 7.4kW tejesítményű gyorstöltésre. Ehhez mode 3 kábel szükséges, amely opcionálisan érhető el.
PLUG-IN HYBRID FUNKCIÓK – FÉKENERGIA VISSZANYERÉS ÉS VITORLÁZÁS
A fékenergia visszanyerés lehetővé teszi a mozgási energia visszanyerését lassításnál. Ez a funkció vezetési üzemmódtól függetlenül mindig aktív. Ha nincs szükség erős fékezési teljesítményre, a rendszer nem használja a féktárcsákat és betéteket, hanem az akkumlátorba táplálja vissza az energiát. Alacsony sebességnél vagy vészfékezésnél a hagyopmányos fékrendszer is beszáll a lassításba.
A vitorlázás funció a hagyományos motorfék kiváltásával gázelvételnél visszatáplál az akkumlátorba. A visszatáplálás és ezzel a lassulás mértéke a vezetési módokkal változik: normál A és N állásban és erős D állásban.
A fényképen látható gépjármű illusztráció. A tájékoztatás nem teljes körű. Gépelési hibákért felelősséget nem vállalunk.
A meghirdetett modellek részletes felszereltségéről kérjük tájékozódjon értékesítő munkatársainknál. A fenti tájékoztatás nem minősül a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szerinti ajánlatnak, így nem fűződik hozzá ajánlati kötöttség sem.
Az alap modell műszaki adatai:
-tól | -ig | |
Teljesítmény (LE) | 180 LE | 160 LE |
Teljesítmény (kw) | 132 kW | 118 kW |
Üzemanyag fogyasztás (vegyes) | 1.14 l/100km | 1.14 l/100km |
CO2-kibocsátás | 26 (g/km) | 26 (g/km) |
Érdeklődés
Köszönjük érdeklődését a Pappas Auto iránt! Kérjük, töltse ki az alábbi adatlapot, vagy Hotline vonalunk segítségével vegye fel velünk a kapcsolatot. Érdeklődését a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk.